Subject: Mahasõidu rajamine kinnistule.
From: Ivo Lähker <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Feb 2025 07:17:32 +0200

Tere,

Sooviks infot seoses kinnistuga Hüüru külas, Saue vald.

Kinnistu:  Mättasoo, 72601:001:0544

Kas on võimalik antud kinnistule teha mahasõit ning mis tingimusi peab
jälgima? Kas seoses selle kinnistuga on ka mingeid piiranguid?

Lugupidamisega / Best regards

Ivo Lähker

Maakler | UUS MAA | Capital

 <tel:+37256222000> +372 56 222 000

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100011692372592> Facebook /
<https://www.instagram.com/ivolahker/> Instagram /
<https://www.linkedin.com/company/uusmaa> Linkedin /
<https://www.tiktok.com/@uusmaa_realestate> TikTok /
<https://www.youtube.com/@uusmaa20> Youtube

 <http://www.uusmaa.ee/uudiskirjagaliitumine/> Liitu Uus Maa uudiskirjaga!

 <http://www.maakleritekoda.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.